1 Ocak 2011 Cumartesi

YENİ YIL SOFRAMIZ 2011



Bugün yeni bir yıla,yeni umutlarla gözümüzü açtık.2011 herkesin hayalini gerçekleştirsin,umutlarını yeşertsin.Dün akşam ise 2010 a güle güle derken,birçoğumuz,ailelerimizle ve arkadaşlarımızla mutlu ve neşeli sofralarda buluştuk.

Bizde ablamlarla beraber annemlerde uğurladık 2010 u.Mutlu ve neşeli bir gece geçirdik.Anneciğimin güzel ve sıcak anne yemekleriyle donattığı masasında,tadına doyamadığımız bir gece oldu.Buradan anneciğime,Aylacığıma ve Mahide Ablacığıma çok teşekkür ediyorum.

Menümüz
Hindi dolması
yeşil salata
meksika salatası
jöleli lorlu pasta

Meksika salatası ve lorlu jöleli pasta benden muhallebili kadayıfta mahide ablamdandı.
Meksika salatası

Hindi Dolması


Çiçek Kereviz tarif için tıktık

Lorlu jöleli Pasta


Muhallebili kadayıf  tarif için tıktık



Vede çerezlerimiz






16 yorum:

ham ham ev yemekleri dedi ki...

Maşallah sofranız şahane .. Böyle güzel ve bereketli sofralarınız sevdikleriniz ve ailenizle beraber daim olsun..

sevimin sayfasi dedi ki...

hepsi birbirinden güzel olmus, sofranizin bereketi artsin...

2010 yılı acılarımızla, sevinclerimizle geride kaldi...
Umarım 2011 hepimize daha fazla umut, daha fazla sevinç ve daha fazla mutluluk getirir
MUTLU SENELER ...
Sevim

mehtap kuzucu dedi ki...

harika bir yılbaşı menüsü vede sofrası..o masada olmayı annec iğimin tadına doyulmaz yemeklerinden vede senin ,mahidenin ,aylanın nefis tadlarından tadmayı ne çok isterdim...hepinizin ellerine emeklerine sağlık..inşallah 2011 de hepimiz birlikte sağlık ve mutlulukla dolu nice güzel sofralarda buluşuruz hepinizi çok seviyorum,öpüyorum...canlarım benim

Swotpisces dedi ki...

anneciğinizin ve sizlerin ellerine sağlık, hepsi şahane. 2011 çok güzel geçer inşallah.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Tam yılbaşına yakışır bir masa masadaki nefis yiyecekleri hazırlayanların ellerine sağlık ALLAH sofranızdan bereketi yüreğinizden sevgiyi eksiltmesin
yeni yılda mutluluk ,sağlık siz ve sevdiklerinizle olsun sevgiler

zafer dedi ki...

ayyy ay bu ne muhteşem bir yeniyıl sofrası olmuş keşke bizde gelseydik şahhane bir görünüm enfes yemekler döktürmüşsünüz en kötü gününüz böyle olsun. allahım ağzınızın tadını bozmasın 2011 sağlık mutluluk ve bol para getirsin inşallah.amin

Bir Dilim Aşk dedi ki...

2011 yılının sağlık, mutluluk, başarı ve bol kazanç getirmesi dilekleriyle. Neşe dolu yıllar dilerim. Sevgilerimle...

LEZZETİKRAM dedi ki...

canım sofran çok güzel olmuş ,iyi seneler ;)

casminella dedi ki...

Ellerine sağlık. Nice mutlu yıllara...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

oy oy oyyy bu ne ziyafet.. hersey muhtessem görünüyor! Ellerinize yüreciklerinize saglik :) ve tabii afiyet SIFA olsun InsAllah! umut Pasamizin asagdaki resimlerinede bayildim, MASALLAH MASALLAH MASALLAH!! Rabbim o güzelligi nazarlardan korusun InsAllah!!
Nice mutlu senelere canim, hersey gönlünüzce olsun! En kötü gününüz böyle olsun..

keskinli dedi ki...

emegi gecen herkesin ellerine saglik
sofra sahane

saglik ve huzur dolu yeni bir yil dilerim mutlu seneler canim

Unknown dedi ki...

Canım benim enfes bir masa ve menü el
lerine sağlık mutlu pazarlar öpüyorum

YETENEK-SİZİN dedi ki...

çok güzel bi sofra, çerezler kısmında merak ettiklerim var. O kare beyaz şeyler nedir? bide onun yan tarafında cipse benzeyen kıvrık şeyleri merak ettim. Daha önce görmediğim için soruyorum, güzel bi lezzetse kaçırmak istemem de:)

KURABİYECİCİ dedi ki...

bütün yıl böyle dolsun taşsın inşallah her şey çok güzel görünüyor

nagnesli sofram dedi ki...

Sıcak aile ortamında çok güzel bir masa eşliğinde karşılanan yeni yıl. Emeği geçen herkesin ellerine yüreğine sağlık. 2011' nde aynı güzellikleri yaşatması dileğiyle yeni yılınızı kutluyorum. Sevgiler

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Ağız tadıyla, sağlıkla ve mutlulukla geçecek yeni bir yıl diliyorum, mutlu seneler...

Related Posts with Thumbnails