5 Ekim 2013 Cumartesi

UNSUZ ,NİŞASTALI KEK (HARİKA)


 
 
                                                    Çok güzel bir kek tarifi ile merhaba.
                          Bugünki tarifimizi mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum.
                        Köpük gibi,pamuk  gibi,bembeyaz,yumuşacık harika bir kek.
                                   okadar kabardıki,yarısı kalıptan dışına taştı.

                                                
                                                           MALZEMELER

                                                        4 Yumurta
                                                        1,5 subardağı toz şeker
                                                        1    subardağı sıvıyağ
                                                        200 gr buğday nişastası
                                                        1 kabartma tozu
                                                        1 vanilya

                                                       YAPILIŞI
                           Yumurta ve şekeri iyice çırpalım.sıvıyağı ekleyelim.nişasta,vanilya ve k.tozunu ekleyerek mikserin düşük ayarında karıştırarak yağlanmış kalıba dökelim.Fırınımızın kek ayarında pişirelim.Afiyet olsun.

20 yorum:

zafer dedi ki...

çok nefis görünüyor ellerine sağlık canım

Hayatın Tatları dedi ki...

Çok iyi hatırlıyorum ben liseye giderken bu kek çok yapılırdı ama ben bir türlü beceremez fırından çıkarınca mutlaka söner hamur olurdu :) o yüzden çok beğendim kekini hatta bayıldım ellerine sağlık

Nurşen Aksoy dedi ki...

Çok nefis olmuş ellerinize sağlık..Listeme aldım..sevgiler..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Enfes görünüyor. Ben içine un da katıyordum, bir dahaki sefere sırf nişastalı yapayım :)
Ellerine sağlık canım.

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Ne kadar az malzemeli bir kek bu Bernacım. Ellerine sağlık, çok pufidik olmuştur muhtemelen :)

mehtap kuzucu dedi ki...

hayatımda yediğim en nefis kek(bernacığımın nefis çay sofrasında bende vardım ve tadına doyamadım,kekin vede diğer harika ürünlerin...)ben hemen yapacağım bu tüy kadar hafif ve nefis keki...herkese tavsiye ederim

mehtap kuzucu dedi ki...

hayatımda yediğim en nefis kekti,tüy kadar hafif harika lezzette...herkese tavsiye ederim,ben hemen deneyeceğim inşallah bernacığımın yaptığı gibi olur:)tadını neredenmi biliyorum;çünkü o harika çay sofrasında bende vardım..:))

Adsız dedi ki...

paylaştığınız tarifi denedim. ÇOOOK güzeldi, bayıldık ...
Teşekkürler
şenay

Banu dedi ki...

Canımmm iyi bayramlar:)
kek nefis görünüyor ellerine sağlık kocaman sevgileirmle...

LeylaK dedi ki...

Nişasta keke çok güzel bir doku katıyor, çok seviyorum. Nefis....

Unknown dedi ki...

sadece nişastamı var kekin içinde un eklemiyorsunuz değilmi?

süt yoğurt tarzı şeylerde yok herhalde?

birde resimde kekin içinde yeşil yeşil fıstık gibi bir şeyler görünüyor ama malzemede yazmıyor onlar nedir acaba?

görüntü çok güzel eminim tadıda güzeldir.ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

sadece nişastamı var kekin içinde un eklemiyorsunuz değilmi?

süt yoğurt tarzı şeylerde yok herhalde?

birde resimde kekin içinde yeşil yeşil fıstık gibi bir şeyler görünüyor ama malzemede yazmıyor onlar nedir acaba?

görüntü çok güzel eminim tadıda güzeldir.ellerinize sağlık

umutluhayat dedi ki...

asuman hanım tarif aynen yazıldığı gibi.hiç un yok.yeşil görünenlerde fıstık.isteğinize bağlı ekleyebilirsiniz.

mahide dedi ki...

Çok nefis olmuş eline sağlık

Selin dedi ki...

Merhaba, bugün tarifinizi unum kalmadığı için denedim :) Muhteşem oldu. Yiyen herkes çok beğendi. Teşekkür ediyorum.

Adsız dedi ki...

Ustu yandi ici pismedi . 1 su bardagi yag cok degilmi

umutluhayat dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
umutluhayat dedi ki...

Adsiztakipcim, oncelikle diğer yorumları okuduysaniz eğer tarifte bir sorun olmadığını görürsünüz. tabiiki uzerinin yanması tabiiki tarifle ilgili bir sorun degil. fırın ayarlarinizi bir kez daha kontrol etmenizi önerebilirim ancak.daha dikkatli olmaniz dilegiyle kolay gelsin. .....

Unknown dedi ki...

Selamlar, tarifinizi iki kez denedim ikisinde de once cok guzel kabardi ama sonra kalibin dibind yapisincaya kadar cöktü cok üzüldüm yapamadigima :( neden böyle oldugu hakkinda bilgi verirseniz sevinirim cok tesekkurler simdiden...

Seda&melike dedi ki...

Harika oldu,görümcecimle birlikte şahane bir kek yapmış olduk ��teşekkürler resim eklemeyi beceremedik ama ��

Related Posts with Thumbnails