10 Mayıs 2010 Pazartesi

VOLOVAN HAMURUNDA BEZELYELİ BÖREK

Zafer Ablamın çay  masasının tariflerini yayınlamaya devam ediyorum.Onun anlatımıyla buyurun böreğe:

Ben hazır hamur kullandım ama milföy hamurunu da bardakla iki yuvarlak keserek ikinci yuvarlağın ortasını da daha küçük bardak ile kesip üst üste koyabiliriz.hamurumun üst yuvarlak çemberini önce yumurta sarısına sonrada susama batırdım ve fırında üzeri kızarana kadar(180C)pişirdim ayrı bir kapta biraz sıvı yağ ile kıymayı tuz karabiber, kırmızıbiber ile çevirerek pişmesini sağladım içine bezelye küp küp doğranmış havuç ve patates leri ilave ettim biraz daha pişirdim ve pişen volovan ların göbeğine birer kaşık koydum üzerine kaşar rendeledim oldukça beğeni toplayan bir börek oldu.

5 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Yapanın ellerı dert görmesın hazır pastahane den alınma gibi muntazam düzgün bir görüntü..

Bereketi ile afiyetler olsun..

Sevgiler..

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Bernacığım eline sağlık adını duyuyorum ama hiç denemedim. Sevgiler.

humeyra dedi ki...

Ellerinize sağlık. Bir tabağa 3 tane alıp yanına bir fincan çayla yemek geldi içimden. Hayalini kuruyorum :)

EZGi :)) dedi ki...

çok hoş bir görüntüsü var ellerine sağlık

mehtap kuzucu dedi ki...

çok nefis görünüyor...ellerine sağlık canım benim..

Related Posts with Thumbnails