18 Kasım 2012 Pazar

ÇAY MASASI

Cuma günü  okul çıkışı  çok değerli  konuklarımız vardı.Evet  benim  oğluşumun arkadaşı ve değerli  annesi.Misafirimin  Oğlumla olan ilgisi beni dahada heyecanlandırdı ve mutlu etti.Artık  benim  afacanımında  arkadaşları  gelmeye  başladı.


Oğlum  arkadaşıyla  güzel  zaman geçirdi  ,bizde  anneler  çok  hoş  bir  sohbet  eşliğinde  çaylarımızı  yudumladık,,sıcacık  bir  öğleden  sonra  yaşadık...


Çikokapta truff  (ÇOOKKK PRATİK)


Malzemeler


2 su bardağı ufalanmış kek kırıntısı

yarım su bardağı çikolata sosu(hazır olanlardan)

2 yemek kaşığı kırık ceviz veya fındık

Üzerini süslemek için

hindistan cevizi,şeker veya fıstık





Yapılışı

kekler robotto çekilir.üzerine çikolata sosu eklenir.fındıklarda ilave edilir.Ve karıştırılır.İstenilen şekil verilir ve istenilen üst malzemesine bulanır.

 










KANDİL SİMİDİ

15 yorum:

Nurşen Aksoy dedi ki...

Ne güzel bir sofra olmuş,ellerine sağlık..Hepinize afiyetler olsun..

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

çocuklar büyüdükce arkadaşlarıyla vakit geçirmek istiyorlar :)
güzel bir gün olmuştur eminim , lezzetlerde harika görünüyor ellerine sağlık yiyenlere afiyet olsun...

u.aydin dedi ki...

harika bir masa ,ellerine saglik hayatim,ben de istiyorum artik oglumun arkadaslarini ve annelerini agirlamayi:))))sevgilerle...

Mutfaknotlari dedi ki...

haberim olsa bu sofraya bende gelirdim helede o çikolatakaplara bayıldım
sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

küçük bey büyümüş de misafir ağırlarmış:)

herşey enfes görünüyor canım,ellerine sağlık..

mehtap kuzucu dedi ki...

süper bir masa ve tatlar ellerine sağlık bernacığım.oğluşum artık bunu sıksık yapacak:)tecrübe konuşuyor okullar bitip iş hayatları başlayıncaya kadarda devam ediyor(selin ablasına çekmişse huyu):)ikinizide çook öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Süper görünüyor, çok güzel hazırlamışsın ; ellerine sağlık :)

Ferkay dedi ki...

Bernacım harika bir menü, herşey çok güzel. Ellerine sağlık canım.

anne eli gibi dedi ki...

BÜYÜYORLAR DA BİRDE ARKADAŞLARINI AĞIRLIYORLAR,ZAMAN NASIL DA AKIYOR:)HERŞEY ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR ELİNE SAĞLIK...

mutfagabuyrun dedi ki...

hepsi harika canım.ellerine sağlık.afiyet al olsun.sevgiler.

kalpkurabiye dedi ki...

emeklerine sağlık tatlımm:) çok memnun ve mutlu olmuştur misafirlerin eminim:))
sevgiler..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis şeyler hazırlamışsın.Her biri ayrı güzellikte. Sunumlarına da bayıldım.
Umut paşamız artık genç adam olmuşta arkadaşlarını mı davet etmiş?Yerim ben onu.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Canım masa ve menü süper ellerine sağlık sevgiler...

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ellerine sağlık canım.
çocuklar çok sevmiştir mmmmmm:)))
afiyet olsun onlara.

nurseninihobileri dedi ki...

Yaptiklariniz cok guzel gorunuyor, eminim tadlarida nefistir. Ellerinize saglik. Sevgiyle kalin.

Related Posts with Thumbnails