20 Mayıs 2010 Perşembe

ZAFER ABLAMIN BİZİM İÇİN HAZIRLADIĞI NEFİS TATLAR ve BİR ÖDÜL DAHA





Bildiğiniz gibi geçen hafta Ankaradaydık Zafer ablacığımın o nefis yemek ve pastalarını doyasıya yedim.Ancak çok azının resmini çekebildim kavuşma heyecanı ve telaşından.




Nefis salatalar ve yemekler harika tatlılar ve pastalar ,düşünün artık kaç kilo aldığıma bakmak için tartıya bile çıkmaya cesaret edemedim..





Bizi çok iyi ağırladılar canım ablam ve eniştem ve tabiiki yeğenlerim,ne kadar şanslı olduğumu (böyle bir aileye sahip olduğum için)birkez daha hatırladım.Buradan tekrar  güzel aileme teşekkür ediyorum.Zafer ablacım,orhan abicim,özgürüm ve damloşum sizi çok seviyorum iyiki varsınız.


zeytinyağlı enginar(yemeye doyamadım)



zeytinyağlı dolma



revani





nefis midye böreği


VEEE BİR ÖDÜLDE SEVGİLİ ZEYNEPTEN



çok teşekkür ederim değerli arkadaşım beni bu güzel ödüle layık gördüğün için bende yine bu güzel ödülü tüm arkadaşlarıma hediye ediyorum.

12 yorum:

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

ımm hepsi birbirinden lezzetli olmuş. Ablanın ellerine sağlık...

TATESAL dedi ki...

Nasıl güzel bir sofra bu böyle....Mamalar harika....Diyette olanların senin bloguna girmesi sakıncalı bence...Ama ödülü sonuna kadar hak etmişsin arkadaşım,sevgiler....

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

ımm zafer ablamızda senın gıbı becereklı bellı kı:)ellerıne sağlık.hersey guzel görunuyor sevgıler :)

mehtap kuzucu dedi ki...

zaferciğimin ellerine sağlık her zamanki gibi harika lezzetler size de afiyet olsun canım benim...yeni ödülün içinde tekrar kutlarım seni

Aybike Ceylan dedi ki...

Hersey harika....

Sevgilerimi gonderiyor ve guzel bir hafta sonu diliyorum.

Sevtap dedi ki...

midye böreği çok değişikmiş nasıl yapılmış?

Fuat Gencal dedi ki...

Ablanızın ellerine,emeğine sağlık hepsi birbirinden leziz olmuş.

Saygılar.

Adsız dedi ki...

Hepsi cok güzel görünüyorlar canim...
Zafer ablanin ellerine saglik...

Ödülün icin kutluyorum...

Unknown dedi ki...

Canim size afiyet zafer hanimin ellerine saglik .Hayirli aksamlar öptüm.

MUTFAKISTAN dedi ki...

ZAFER HANIMIN ELLERINE SAGLIK COK GUZEL GORUNUYOR HAZIRLADIKLARI
AFIYET OLSUN
SEVGILER

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ablacığının ellerine sağlık canım.

Rabim tekrarlarını nasip etsin inşallah..

Pınar Günay dedi ki...

gerçekten çok şanslısın böyle bir aileye sahip olduğun için. Her şey harika görünüyor ama şu midye börekler çok ilgimi çekti:)

Related Posts with Thumbnails