27 Mart 2010 Cumartesi

YABANMERSİNLİ KEK


Eğer unutmasaydım siz şimdi başlığı yabanmersinli ve damla sakızlı kek olarak okuyacaktınız.Evet itiraf ediyorum unuttum.Neyimi unttum ezerek hazırladığım damla sakızlarımı kekime ilave etmeyi unuttum.Farkettiğimde çok geç kalmıştım.Güzel kekim kabarmaya başlamıştı bile.Napalım bi dahaki sefere inşallah unutmam.Ha   birde kendimi teselli ediyorum ya kabartma tozunu unutsaydım:))
Bu arada bir itirafım daha var kek yumuşacık çok güzel oldu.


Malzemeler
3 yumurta
1 su bardağı sıvıyağ
bir su bardağı süt
1 su bardağından biraz fazla şeker
1 kabartma tozu
biraz ceviz
3 su bardağı un
yabanmersini


Yapılışı:
yumurta ve şekeri iyice çırptım.yağ,sütü ekledim.diğer malzemeleride karıştırarak kalıba döktüm.170 derecede pişirdim.

5 yorum:

susamcorekotuFeriha dedi ki...

minik minik çok hoş olmuş bir dahaki sefere damla sakızlı yaparsın dert etme canıııım selam ve sevgiler

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

nefis görünüyor ellerinize sağlık...

kalpkurabiye dedi ki...

canımmm ellerine sağlık çok güzel görünüyor:)) mink mink kalıplarında çok hoş..

casminella dedi ki...

Ellerine sağlık, eminim bu haliyle de nefis olmuştur, bu mini muffin kalıbından ben de aldım, ama kullanamadım daha, şimdi özendim bak, gidip bir kek mi yapsam ne:))))

Magia da Inês dedi ki...

Oi, amiga!
Voltei para outra visitinha...
Ontem foi dia do cacau...
Que sua vida e de sua família seja doce como o chocolate!
Hoje, no Brasil as luzes se apagam ...
Não ao aquecimento global.
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Itabira - Brasil

Related Posts with Thumbnails