26 Mart 2010 Cuma

KAHVELİ KURABİYE

Çok beğenerek izlediğim değerli arkadaşımız papatyaprensesin sayfasında gördüğüm ve çok beğendiğim bu kurabiyeyi bugün annemlerin çıkacağı istanbul seyahatine yollarına yaptım.

Ancak yaparken nişastamın kafi gelmemesi ve evde süt tozunun bitmiş olduğunu fark etmem beni bazı değişikliklere sevketti.Ama kurabiyenin tadından memnun kaldım.Hoş bir kahve kokusu var.Eminim zafer ablacığım beğenir ,çünki kahveyi çok sever.

Kalıplarım ise geçenlerde kipadan aldığım 25 li kalıplardan sadece ikisi.Çok güzel şekilleri var.Dondurma külahı ve beyzbol topunu kullandım ilk kez.Devamıda gelecek inşallah.Neyse sözü uzatmadan tarife geçelim.Bu arada orijinal tarif için tıklayınız lütfen.


Malzemeler
100 gr yumuşak margarin
1 paket süt kreması
2 subardağı+5 avuç un
1 su bardağından bir parmak eksik nişasta
1 su bardağı pudra şekeri
bir yemek kaşığı türk kahvesi
1 paket nescafe bol kremalı(bir içimlik olanlardan)
1 kabartma tozu

Üzeri İçin:
Bonibon

YAPILIŞI
tüm malzemeleri karıştırıp yoğurun ele yapışmayacak yumuşak bir hamur oldu.Daha sonra merdane ile açtm.Kalıplarla kesip bonibonları yapıştırdım.Önceden ısıtılmış fırında 170 derecede pişirdim.

3 yorum:

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ellerinize sağlık.bonibonlar erimiyormu üzerinde...

umutluhayat dedi ki...

teşekkür ederim filizciğim.bonibomnların bazılarında hafif çatlamalar oldu o kadar

mehtap kuzucu dedi ki...

herkese tavsiye ederim ,canım kardeşim annemler gelirken banada yapıp göndermişti,harika bir tat .ellerine sağlık canım benim...

Related Posts with Thumbnails