3 Şubat 2010 Çarşamba

KABAK TATLISI

Bizim oğlan bu günlerde pek iştahsız.Bizde ne yedirsekte faydası olsun diye çabalayıp duruyoruz eşimle.Eşim dün elinde bir poşet dolusu tatlı kabağı ile çıkageldi.Bu kadar kabağı ne yapacağız dedim,oda oğlan için aldım ,tatlı yap mamalrına karıştırırsın faydalı dedi.
hemen bir kısmını  tatlı yapmaya koyuldum.Şu an buzdolabında epey bir çiğ kabakta mevcut.onu ne yaparım bilemiyorum.Ama gelin görünki bizim oğlan kabağın tadından pekte hoşlanmadı maalesef ona yarasın diye yaptığım tatlı bize kaldı.offff iştahsız çocukla uğraşmak ne kadar da zor.....

Neyse ,kabaklar temizlenmiş olarak geldi.Ben tencereye dizdim.üzerine göz kararı şeker döktüm.2 saat kadar beklettim.Zaten suyunu da vermeye başlamıştı.içine 7-8 karanfil attım .ve kendi suyu ile kısık ateşte 1,5 saat kadar lokum gibi oluncaya kadar pişirdim.Tadı enfes olmuştu....


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails