31 Ocak 2010 Pazar

TAVUKLU BULGUR PİLAVI

                   MALZEMELER                         

                                Haşlanmış didilmiş tavuk eti                                   
  Bulgur 

                                                                                           Domates
                                                                            Biber
                                                 Sıvıyağ(tercihe göre dğişir)
                                                               Bir kaşık salça
                                                                            Tuz

                                                                                          YAPILIŞI
                     
                      yağ ve salçayı biraz kavurdum.Ben pilavı ölçüsüz gözkararı yaparım o yüzden ölçü veremeyeceğim ama bir kase kadar bulguru ekledim.biraz çevirdim.domatesini ve biberini ekledim.Daha sonra bulguru kapatacak kadar kaynar su ilave ettim ,suyunu çekene kadar kaynadı daha sonra kapatıp kağıt havlu kapattım tencereye.Servis yaparken bir komposto tabağının altına didlmiş tavukları koydum.üzerine pilav koydum ve yemek tabağına ters çevirdim.Çok pratik ve lezzetli tamamı 20 dk.mı aldı                               


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails