1 Eylül 2012 Cumartesi

KAHVALTI SOFRASI......

Sevdiklerimize  hazırlanan keyifli bir kahvaltı sofrası.....


Ben çok seviyorum  kahvaltı sofraları  hazırlamayı....Ve  bu  sofralarda  keyifli  sıcak  sohbetler etmeyi...



Bu  kahvaltımız  içinde  hazırladığım  ve  son dönemde çok sık  yaptığım  ancak  daha  sizlerle  paylaşmadığımm enfes  brownili  tart  tarifimi  en kısa  zamanda  paylaşacağım....



Bol  çeşitli  çikolatalı  mozaik  pastamızın  tarifi  de  pek  yakında.....

ÇAVDAR UNLU VE MISIR GEVREKLİ KURUYEMİŞLİ KURABİYE
Daha  önce  zafer ablamın  yaptığı  bu tarifi  sizlerle  paylaşmıştım(buradan) bende birkaç kez yaptım..enfes oldu..özellikle  diyettekilere  şiddetle  tavsiye edilir.

8 yorum:

anne eli gibi dedi ki...

benimde hazırlamayı en çok sevdiğim sofra kahvaltı sofrasıdır,hele dostlar uzun uzun sohbetler eşliğinde yenecekse daha bir başka oluyor,ellerine sağlık herşey nefis görünüyor..

anne eli gibi dedi ki...

benimde hazırlamayı en çok sevdiğim sofra kahvaltı sofrasıdır,hele dostlar uzun uzun sohbetler eşliğinde yenecekse daha bir başka oluyor,ellerine sağlık herşey nefis görünüyor..

mutfagabuyrun dedi ki...

masa harika hazırlanmış canım.kahvaltı benim için vazgeçilmez bir öğün.ellerine sağlık.afiyet bal olsun.sevgiler.

Nurşen Aksoy dedi ki...

Ellerinize sağlık,nefis bir sofra olmuş..Bol keyifler..

zafer dedi ki...

hmmmm ağzımın suyu aktı ne kadar nefis bir kahvaltı sofrası bu bende istiyorum ama sakın ilk defa yiyeceğimi sanması kimse alışık olduğum için bernacığımdan birdaha istiyorum lezzetleri ve sunumu bildiğim için canım çekti ellerine sağlık harika gözüküyor.

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Hepsi nefis görünüyor ama bendeniz "light Serap"ın favorisi elbette çavdar unlu kurabiye:) Ellerine sağlık Bernacım. Bereketi daim olsun sofralarının..

u.aydin dedi ki...

ben de cok seviyorum kahvalti masalarini,hem hafif hem de uzun uzun oturmali oluyor.keyif veriyor.seninki de oyle olmus.ellerine saglik,tariflerini de bekliyoruz artik,sevgiler....

PAPATYA PRENSES dedi ki...

sofra hazırlamak ama kahvaltı sofrası hazırlamak büyük bir keyif kesinlikle. insanın yarım gün kalkası gelmiyor sonra :)

ellerine emeklerine sağlık canım..

Related Posts with Thumbnails