10 Ekim 2011 Pazartesi

PİRİNÇ UNLU KURABİYE


Merhabalar, bugün sizlere hafta sonu oğlum için yaptığım ve çok severek tükettiğimiz bir kurabiye tarifi vermek istiyorum.

Malzemeler
yarım su bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı pudra şekeri
2 yumurta
1,5 çay bardağı pirinç unu
1 kahve fincanı toz fındık
1 vanilya
yarım paket kabartma tozu

Üzeri için
pudra şekeri ve kotany vanilya karamel veya tarçın ve pudra şekeri


YAPILIŞI
Hamur malzemeleri karıştırılarak hamur yapılır.Kalıplarla kesilerek fırında pişirilir.Soğuyunca üzerine pudra şekeri ve tarçın veya toz karamel serpilir.

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Kekini yapmıştım ama kurabiyesini hiç yemedim.
En kısa zamanda denemeliyim.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık kıyır kıyır oluyor bende çok yaparım öpüyorum.

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Çok leziz görünüyor. Ellerine sağlık canım. Sevgiler.

mutfagabuyrun dedi ki...

pirinçunlu hiç denemedim ama çok güzel görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim benim.... Bu aralar her ne kadar uzak durmaya calissamda kurabiyelerden, gözlerim izinli onlara bakmaya...::))

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımm pek güzel görünüyor kurabiyelerin.))
benimde yapasım var kurabiye ahh:))

özlem dedi ki...

ellerine sağlık canım olsada çayla yesem valla.

Banu dedi ki...

Burası kurabiye diyarı her çeşit var... Ellerine sağlık canım bu da enfes b kurabiş olmuş hımm bir demlik çay ve kurabiyee = keyif:)
sevgilerimle...

mehtap kuzucu dedi ki...

oh nefis görünüyor kıyır kıyır,benim içnde yeseydin bir tane:)ellerine sağlık bernacığım

çeşnici Handan dedi ki...

Bernacım nefis olmuş bu soğuk hava sıcacık çay yanında da bu kurabiye olacak oh gel keyfim gel ellerine sağlık canım afiyetler olsun.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel olmuş.
Eşine yaptığın keke de bayıldım. Geçmişler olsun. Bu genç yaşında bu ağrılar neyin nesi. Aman kendine dikkat et.
Sevgiyle kal.

Related Posts with Thumbnails