12 Ekim 2010 Salı

PUDİNGLİ KEK OLDU ÇİKOLATA SOSLU KEK(KESTANE AROMALI)

Canım Aylacığım Leyleği havada gördü.Perşembe günü Alanyadan geldi,2 gün konyada kaldı Ankaraya gitti,bir gecede orada kaldı ve bugün şu saatlerde istanbulda.Vallahi ne yalan söyleyim çok imrendim.Bende kelebekler kadar vede aylacığım kadar özgür olabilmek isterdim.


İşte Aylacığımın bu geçiyordum uğradım ziyaretinde çabucacık bir kek attım fırına.Ama tabiiki kekleri fırına ata ata bende kek gibi olmuşum kabardıkça kabarmışım.Yeni frkettim ve neyseki sonunda farkına varabildim.Acil bir diyete girdim dünden bu yana.


Her zaman çok severek tükettiğimiz pudingli keki bu kez kentonun kestaneli çikolata sosuyla yaptım ve şahane oldu.Mis gibi kestane koktu.Yüzde yüz tavsiye ederim.


3 yumurta
1 paket kenton kestane aromalı çikolata sosu
yarım subardağı süt
yarım su bardağı sıvıyağ
2 subardağı un
1 su bardağı toz şeker
1 paket kabartma tozu




yumurta ve toz şekeri çırptım.Süt ve yağı ekledim.Toz halinde çikolata sosu,kabartma tozunu ve unuda ekleyerek karıştırdım.175 derece fırında 35 dakika kadar pişirdim.

31 yorum:

www.sendepisir.com dedi ki...

Günaydın canım, ellerine sağlık..

yeşim dedi ki...

harika görünüyor canım çok beğendim...ellerine sağlık. güzel bir gün diliyorum.sevgiler..

Unknown dedi ki...

Güzel fikir denemek lazım. Kekde ne güzel kabarmış. Ellerine sağlık

KEYFESEYRAN dedi ki...

canım eline sağlık kek mevsimi de geldi kışın daha mı çok yeniyor ne harika görünüyor kokusunu da aldım oh mis gibi

özlem dedi ki...

ellerine sağlık eminmki muhteşem bir koku yayılmıştır mutfağa. mutlaka denemeliyim.

lezzet sarayı dedi ki...

bernacım elleine sağlık canım ama resimleri göremedim bazen banada oluyor.....

fuat gencal dedi ki...

Berna hanım, çok leziz ve iştah açıcı olmuş. Ne kadarda güzel kabarmış ellerinize sağlık.

Saygılar.

Unknown dedi ki...

Canımmm önce güzel dileklerin için teşekkür ederim.Kestane aşığı biri
olarak sosu denemem lazım kek süper
ellerine sağlık öpüyorum.

YeMeK vAkTi dedi ki...

çikolatalı kestane sosmuuuu inanmıyorum ben gider markete almam lazım:))

Ellerine sağlık canım

Tümay Öztürk dedi ki...

walla kekleri sıralıyorsun bire bir ellerine sağlık nefis duruyor:)

Banu dedi ki...

Canım nefis bi kek olmuş hımm kestane aromalı ellerine sağlık. sevgilerimle...

yemekaski.com seçil dedi ki...

ellerine sağlık canım..ne zamandır benimde canım kek istiodu.. haftasonu yapim artıkda yiyeyim afiyetle :)

mehtap kuzucu dedi ki...

harika bernacığım ellerine sağlık bu güzel keklerini yiyen biri olarak nefis tadlarını biliyorum...özgür kız aylacık şu an istanbulda:)

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık.Kestane aromalı kimbilir nasılda lezzetlidir. Görüntüsü süper.
Sevgiyle kal.

Bir Dilim Aşk dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım harika görünüyor eminim tadı da harika olmuştur. Sevgilerimle...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

BERNACIĞIM İNAN AYNI KEK GİBİ OLMA SORUNU BENDE DE VAR:))
KEK NEFİS GÖRÜNÜYOR ELLERİNİZE SAĞLIK..
KELEBEKLER GİBİ ÖZGÜR OLMAK FİKRİ ÇOK GÜZEL:))

Aybike Ceylan dedi ki...

Cok begendim, tam kizlarima gore bir tarif, ellerine saglik. Ayrica guzel mesajin icin de cok tesekkur ederim.

Sevgileirmi gonderiyor ve de cok guzel bir hafta diliyorum.

Zehra Gürgen dedi ki...

Çok güzelgörünüyor kek, kestaneli sosun çikolatyla birlikteliği eminim çok güzel olmuştur. Bende şimdi kestaneli birşeyler yapmak istedim :)

ellerine sağlık
svgiler

mintinin dünyası dedi ki...

bernacım günaydın canım.oğluşun ve sana ve elbetteki tüm sevdiklerine mutlu bir sabah diliyorum.yine mahareti konuşturmuşsun.ellerine sağlık tatlım süper olmuş...

Betül KAVAL dedi ki...

çok güzel kabarmış. ellerine sağlık...

sevgiler

Benhurum dedi ki...

Ellerine sağlık ne de güzel olmuş, bu sosu bende denemek istiyorum çok merak ettim:)

nesrin dedi ki...

Ben de cok isterdim birkac gün sevdiklerimi ziyaret etmeyi. Ama misafir agirlamak görüsmek de güzel. kek de cok güzel olmus. Sevgiler...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

madem tavsiye ediyorsun bizede yapmak düşer değil mi:)) şifa olsun sevgiler

çeşnici Handan dedi ki...

Bernacığım kek nasıl da kabarmış çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım.

zafer dedi ki...

canım benim çok nefis bir kek olmuş aylacığımla şuanda istanbuldayız.senin bu güzel keklerini yemek için konyada olmk isterdim kim bilir ne kadar nefis olmuştur.

Yaren dedi ki...

Hem lezzetli görünüyor hemde cok güzel kabarmis.Ellerine saglik.Arkadasinada sanada afiyetler olsun.Sevgiyle kalin.

fimere dedi ki...

ce pudding est très gourmand et joliment présenté, j'aime beaucoup
bonne soirée

Fatoş Öztürk dedi ki...

Ellerine sağlık canım kekin görüntüsü süper eminim tadıda öyledir.Sevgilerimi yolluyor kocaman öpüyorum...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ben de markette görür görmez aldım kestaneli olduğu için :) Ama yaparken ilaveten kestaneli çikolata da ekliycem.
Ellerine sağlık canım.

melisineli dedi ki...

kek enfes olmuş ellerinize sağlık berna hanım

Sevtap dedi ki...

Ellerine sağlık canım,değişik olmuş listeme ekliyorum ama dediğin gibi sadece kekler değil bizde kabarıyoruz :)

Related Posts with Thumbnails