4 Mart 2010 Perşembe

DOSTLUK BİLDİRİMİ


Çok mutluyum blogum sayesinde güzel insanları tanımaya başladım.Bu kişilerden biriside blogunu sıkı bir şekilde takip ettiğim sevgili Nurşen arkadaşımız.Daha çok yeniyim blog hayatında ama eminimki en kısa zamanda hepinizle tek tek tanışıp belki de hoş dostluklar kuracağım.Sevgili Nurşen umarım seninlede önümüzdeki günlerde daha yakından tanışır ve güzel bir dostluğun temelini atarız.Bana dostluk bildirimi gönderdiğin için çok mutlu oldum.Teşekkür ederim.

Dostluk..



Dostluk her gün 2-3 kere telefonla konuşmak değildir... Dostluk bu yapılması gereğine inanılan telefon görüşmeleri sırasında diğer


insanların dedikodusunu yaparak karşılıklı bir şeyler paylaşıldığını zannetmek değildir...


Dostluk; dost bildiğin kişinin en ince detaylarını bilme ihtiyacı ve gereği değildir...


Dostluk; dost bildiğin kişinin senin en karışık detaylarını bilmesi gerektiği değildir...


Dostluk her hafta 3-5 kere görüşmek değildir, 1 ay, 1 sene, 5 sene seni aramayan, senin de aramadığın bir insani birdenbire arayıp, dertleşmek, hatır sormak istersen ve o insan da seni geri çevirmez ve sanki daha az


önce konuşmuşun gibi kaldığınız yerden konuşmaya devam ederse, ve daha da


önemlisi bu 1 ay, 1 sene, 5 sene ayrılığa rağmen bu insanin başı gerçekten sıkıştığında yardımına koşacak ilk insanlardan biriysen ve ayni şekilde onun da öyle olduğunu biliyorsan EMİN OL Kİ..... O kişi senin dostundur... Sen de O'nun...


" Her tur ilişki avuç içinde duran kum taneleri gibidir. Avucumuzu


sıkmadan, gevşekçe tutarsak, kum taneleri kaymaz, durur.


Avucumuzu kapatıp, sıkmaya başladığımız an kum taneleri parmaklarımızın arasından akmaya baslar. Bir kısmını tutmayı basarsanız da, çoğu akıp gider. İlişkiler de böyledir. Esneklik varsa, diğer insana saygı


duyuluyor ve özgürlük tanınıyorsa ilişkiler bozulmaz. Ama diğer insani çok bunaltırsanız ilişki de yavaş yavaş bozulur ve biter. Hayatta pek çok insanla karsılaşırsın Ama sadece gerçekdostlar senin kalbinde bir iz


bırakır.


GERÇEK DOSTLARINIZI BULUP HİÇ KAYBETMEMENİZ DİLEĞİYLE...


DOSTLUK BİLDİRİM KURALLARI;

-Dostluğumuzu ilan etmek için bir yazı yaz ve on arkadaş seç.
-Onların bloglarını ziyaret et ve bilgi ver.
-Her bir kişi on kişi seçmelidir.
-Ödül yok, mühür yok.
-Sadece sevgimizin samimi bildirimi var

Evet benimde DOSTLUK BİLDİRİMİNİ göndermek istediğim arkadaşlarım:

1-http://yemektepsisi.blogspot.com/ (Bengü Mutfakta)
2-http://petunyalarim.blogspot.com/
3-http://anne-mimar.blogspot.com/
4-http://hayattanazicik.blogspot.com/
5-http://muhteremleafiyetle.blogspot.com/
6-http://miskokululezzetler.blogspot.com/
7-http://mutfaktansesler.blogspot.com/
8-http://hayatcemresi.wordpress.com/
9-http://asumantamer.blogspot.com/
10-http://ezgininmutfagi.blogspot.com/

16 yorum:

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Canım benim, gerçekten çok duygulu ve içten bir yazı kaleme almışsın. Beni de dost olarak kabul ettiğin için öyle mutlu oldum ki...Çok teşekkür ediyorum sana. Yüzümüzü bile görmüyoruz birbirimizin ama ne mutlu ki, mutfaklarımızı, yaşamımızı paylaşabiliyoruz. En güzel yanı, bugün ne pişirsek diye düşünmüyor. Arkadaşımızın mutfağında ne pişmiş se aynısını yapabiliyoruz :)İnşaallah tanışmak ta nasip olur. Sevgiyle ve sağlıkla kal.

umutluhayat dedi ki...

evet bengücüm gerçekten brbirimizi tanımıyoruz ancak pekçok şeyi paylaşıyoruzz.akşam yemeklerimizi,sabah kahvaltılarımızı yani aslında en özellerimizi.umarım birgün biryerlerde tanışırız.sevgiller canım

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Bernacığım dostluğun içten yorumların için çok teşekkür ederim. İzmirden güzel şehir Konyaya sevgiler.Mine

umutluhayat dedi ki...

bende sizlere çok teşekkür ederim.sevgiler bizden

nurşen dedi ki...

Selamlar bernacım,dostluk bildirimini kabul ettiğin için çok teşekkürler canım.Dostluk adına yazdığın yazı da çok güzel,yüreğine sağlık.
Sevgilerimi bıraktım.

umutluhayat dedi ki...

sağolasın nurşencim.benden de sana sevgiler

Unknown dedi ki...

evet bende acaba kim olacak diye merak ediyordum iyiki siz oldunuz Umutlu hayat adıyla bana da umut verdiniz hoşgeldiniz sefalar getirdiniz

Zeynep dedi ki...

Günaydın Bernacım,
sabah bilgisayarımı açınca böyle bir dostlukla karşılaşmak beni çok mutlu etti. Sayende güzel bir güne başladım. Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle....

Adsız dedi ki...

Bernacığım,hayırlı cumalar,
sevgiler.

Hayattan Azıcık dedi ki...

canım benimde mimim var sana,
Bu arada çok teşekkür ederim çok yakın hissediyorum seni kendime zaten beni o kadar mutlu ettin anlatamam. Dostluklarımız hep daim olsun arkadaşım...
Sevgiyle kal.

GÜLSÜM dedi ki...

teşekkürler canım çok güzel bir yazı... çok mutlu oldum...

umutluhayat dedi ki...

sevgili kendimce umarım sizin 100.izleyiciniz olmak banada size de uğurlu gelir

çok mutlu oldum zeynepcim.sevgiler

sevgili hayat cemresi hayırlı cumalar

canım estergonyeşil bende aynı senin hislerini yaşıyorum.demek sende beni mimledin:)

gülsümcüm sevgiler

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Berna,
Dostluk bildiriminde bana da yer verdiğin için teşekkür ederim.
Fırsatını bulur bulmaz bir yazı hazırlarım.

umutluhayat dedi ki...

muhteremcim sevgiler

Unknown dedi ki...

Canim arkadasim.... Öncelikle yolladigin tüm yorumlara tesekkür ediyorum ama özellikle beni de dostun olarak görmen beni cok duygulandirdi... Ne mutlu bana, ne mutlu bizlere... Su sanal alem sayesinde cok sükür ki artik Kendimizi hic yalniz hissetmiyoruz... En azindan ben böyle hissediyorum... Umarim birgün, biryerlerde karsilasir, gercek alemde de birbirimizin dostu oluruz,,, Bir kez daha tesekkür ediyor, sevgilerimi yolluyorum...

umutluhayat dedi ki...

münstercim umarım birgün biryerlerde karşılaşırız.sevgilerle canım

Related Posts with Thumbnails