24 Mart 2010 Çarşamba

BAKLAVALIK YUFKA BÖREĞİ

Bu böreği geçenlerde annemin misafirleri için yapmıştım.Fakat kardeşimin makinesi ile çektiğimiz için resimler birtürlü bana ulaşamamıştı.Bugün resimlerimi ele geçirdim ve sizler için sunuyorum.


Hazır yufkadan yaptığım bu börekler kül gibi dağılan çok lezzetli bir börek oldu.Ben yuka marka yufka kullandım ve hem baklavasında hemde böreğinde çok memnun kaldım.


Önce peynir ve maydanozla böreğin içini hazırladım.Daha sonra yufkaları iki kat olarak ve arasını yağladıktan sonra geniş kenara peynirli içi koyarak uzun sardım ve üçe böldüm.Daha sonra üzerine yumurta sürerek ve susam serperek fırına verdim.Kızarıncaya kadar pişti.

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Canim arkadasim, hem sac kavurmana, hem de böregine bayildim... Ellerine saglik canim benim,... Sevgilerimle, iyi geceler diliyorum...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Bernacığım eline sağlık.Bu marka yufkayı ben bulamıyorum.Çok güzel olduğunu duydum.Bloğuma bıraktığın candan yorumların için çok teşekkür ederim. Ben senin tariflerine yetişemiyorum yorum yazamadığım için sakın kırılma lütfen.Konyaya İzmirden kucak dolusu sevgiler.Oğluşunuda çok öpüyorum.

zafer dedi ki...

harika görünüyor ellerine sağlık çıtır çıtır ne güzel yenir bu börekler.

Hayattan Azıcık dedi ki...

canımmmm ne kadardır yoktum yorum yazamadım sana nasılsın:) yine döktürmüşsünde döktürmüşsün :) ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Bernacığım,
Ramazanda Bim'den baklavalık yufka alıp baklava yapmıştım fakat yenilecek gibi değildi,tadı çok berbattı ekşi bir tat geliyordu,firmayı arayıp durumu bildirdim adresimi alıp iki paket yeni yufka gönderdiler ancak onlarda kokuyordu kullanmadım,bir daha da cesaret edip alamam diye düşünüyorum...
eline sağlık börekler çıtır çıtır duruyor,sevgilerimle...

EZGi :)) dedi ki...

çok lezzetli görünüyor canım ellerine sağlık sıcacık sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

canım börek nefis görünüyor:)) ellerine sağlıkk:))

PAPATYA PRENSES dedi ki...

görüntüsünden nasıl da nefis olduğu belli oluyor zaten:)
ellerine sağlık canım

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

çok güzel kabarmışlar nefis görünüyorlar eline saglık bernacıgım.

Related Posts with Thumbnails