26 Şubat 2010 Cuma

PİYAZ VE HAVUÇ SALATASI

Ne zamandır canım piyaz istiyordu dün yaptım çokta lezzetli olmuş.Birde havuç salatası yaptım.Sizlerle paylaşmak istedim.

Fasulyeleri bir gece önceden tatlı suya ıslattım.Sabah haşladım yanlız haşlama suyuna1 küp şeker atarsanız daha lezzetli oluyor.Piyazı yapacağımda da bir kuru soğanı piyazlık doğradım.sıkıştırarark acısını aldım.marul biber,maydanozu ince ince doğradım.hepsini karıştırdım.zeytinyağı döktüm ,tuz ve pul biberini ilave ettim.Servis tabağına aldım.üzerini süsleyerek yemeğe hazırladım.


HAVUÇ SALATASI


Üç tane küçük havucu rendeledim.Biraz sıvıyağ ile soteledim.Soğuyunca 4-5 kaşık yoğurt ve 2 kaşıkmayonezi karıştırdım.tuzunu koydum ve havuçlarla yoğurdu karıştırarak servise hazırladım

2 yorum:

zafer dedi ki...

nefis görünüyor birde yanına ızgara köfte ilşe ne güzel olur:)

umutluhayat dedi ki...

sağol ablacım

Related Posts with Thumbnails