30 Ocak 2010 Cumartesi

TAVUK SALATASI


Dün akşamdan biraz tavuk eti kalmıştı.Böyle değerlendirmek istedim.Çokta güzel oldu.Nasılmı yaptım şöyle;


KULLANDIĞIM MALZEMELER
2 Tane taze soğan,
bir avuçtan fazla maydanoz,
bir adet yeşil biber
bir komposto tabağı didilmiş tavuk eti(haşlanmış)
konserve mısır arzu ettiğiniz miktarda
ceviz arzu edilen miktarda
2 tanede kornişon salatalık
yarım su bardağı kadar yoğurt
3-4 kaşık mayonez
tuz,
isterseniz sarımsak


YAPILIŞI

Hepsini doğradım ,karıştırdım.servis tabağına aldım.Aslında burada evdeki malzemeler göz önünde bulundurularak,istenmeyen malzeme çıkarılarak,farklı malzemeler ilave edilerek,miktarları istenildiği gibi hazırlanabilir.Örneğin benim dereotum yoktu oysaki dereotunun bu salataya çok yakışacağından eminim.



1 yorum:

Unknown dedi ki...

Görüntü tarif ve sunum çok hoş teşekkürler.

Related Posts with Thumbnails