21 Aralık 2013 Cumartesi

ELMALI RULO KEK

                 Herkese güzel bir haftasonu  diliyorum.Geçen hafta sonu yayınladığım misafir soframdan güzel bir tarif paylaşmak istiyorum bugün.Çok lezzetli ve değişik bir tarif.Denemenizi tavsiye ederim.Benim fotoğraflarım güzel olmadı.İnşallah bir dahaki sefere daha güzel fotoğraflarım.


                                                                   MALZEMELER
4 yumurta
1 su bardağı şeker
1 küçük fincan süt
1,5 su bardağı tepeleme un
1 kabartma tozu ve 1 vanilya

İÇ MALZEMELERİ
7-8 elma
1,5 su bardağı şeker
1 tatlı kaşığı tarçın
ceviz
Üzerine
pudra şekeri

YAPILIŞI
Öncelikle elmaları rendeleyin,şekerle berber tavada kavurun,suyunu iyice çekmesi gerekir.Tarçın ve ceviz ekleyin.
Kavrulan elmalar yağlı kağıt serilmiş kare bir tepsiye yayılır (ben fırın tepsisi kullandım,ancak tapsim büyük geldi ve hemen ölçümü 1,5 ölçüye çıkardım) Sonra kek çırpılır ve elmalar üzerine dökülür.Üzeri hafif kızarana kadar pişirilir.Keki fazla kızartmeyın,gevrerse rulo yapılamaz.Fırından çıkarınca tezgaha pişirme kağıdı serin ve keki üzerine ters çevirin.Alttaki yağlı kağıdı elmaların üzerinden çıkarın. hızlı bir şekilde rulo yapın.Üzerini havluyla örtün.Soğuyup dinlenince üzerine pudra şekeri serpin.

2 yorum:

zafer dedi ki...

harika görünüyor bernacığım lezzetinin güzelliğini de yiyen ler tarafından methini duydum en kısa sürede deneyeceğim ellerine sağlık.

CANBOGAZDAN dedi ki...

bence bu pasta olmus nefis gozukuyor, ellerinize saglik. bana da beklerim. sevgiler, Şeyda.

Related Posts with Thumbnails