11 Haziran 2010 Cuma

MEYVESOSLU KURABİYE


Bu nefis kurabiyenin tarifini sevgili yeşim hanımın blogundan (yetur)aldım.Buradan kendisine bana bu güzel tarifide kazandırdığı  için çok teşekkür ediyorum.Şekillendirmesinde aparatım olmadığı için bıçaakla çizik atarak yaptım,aslında diyette olduğum için tadınada bakamadım,çok merak ettiğim için sadece bir lokma kestim ve yedim,mis gibi meyve kokan,kıyır kıyı çok lezzetli bir kurabiye olmuş.Yiyenlerden çok güzel övgiler aldım.EEE bu kadar söz yeter haydi tarife geçelim.



Malzemeler

1subardağı ayçiçek yağı
bir pakaet dr oetker meyveli sos
8 çorba kaşığı pudra şekeri
aldığı kadar un

Yapılışı bütün malzemeleri karışırarak hamur yaptım.150 derece de pişirdim

10 yorum:

mehtap kuzucu dedi ki...

canım benim eline sağlık,kurabiyenin çok güzel olduğunn haberini aldım bile..bu arada yeni bir kurabiye çeşidi kazandırdın banada sevgili yetura ve sana çok teşekkürler...

Unknown dedi ki...

Bernacıgım tarifi alıp denedim kurabiyenin harika kokusu oluyor teşekkürler.

ecem dedi ki...

nefis omuş afiyetle yiyiniz.

3prenses dedi ki...

çok güzele benziyor.deniyicem bende.kabartma tozu yokmu içinde.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Değişik emınım kı meyve sos ayrı bır aroma katmışdır kurabıyeye ..
Ellerıne sağlık afıyetler olsun bereketi ile..

Sevgiler..

çeşnici Handan dedi ki...

Bernacığım kurabiyeleri çok beğendim tarifini hemen aldım deneyeceğim. Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar.

Meleğin Mutfağı dedi ki...

çok güzel görünüyor canım, ellerine sağlık.

umutluhayat dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşlar.3 prenses kabartma tozu yok bu kurabyede

umutluhayat dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşlar.3 prenses kabartma tozu yok bu kurabyede

zafer dedi ki...

bernacığım harika olmuş ama ençokda bu kadar az malzemeli basit bir o kadarda güzel olması dikkatimi çekti mutlaka bende deneyeceğim teşekkürle canım.

Related Posts with Thumbnails