10 Nisan 2010 Cumartesi

FIRINDA MÜCVER VE GÜZEL HEDİYEM



             Aynen bir önceki postumdaki brokoliler gibi kabaklarlada bu akşam vedalaşmaya karar verdim.zaten kala kala 1 kabağım kalmıştı.Hadi sanada elveda dedim ve bu mücveri yaptım.eskiden hep yağda kızartırdım bu kez slikon kalıplarda fırında pişirdim ve enfes oldu.

Bu resimlerde gördüğünüz kağıt havluluğuda canım Aylacığım aldı bana.Çok beğendim.Tam bahar gibi benim mutfağımdada çiçek açtı.Tarife geçelim isterseeniz.

Malzemeler
1 yumurta
1 büyük kabak
yarım çay bardağı sıvıyağ
yarım çay bardağı yoğurt
birkaç dal taze soğan
maydanoz
dereotu,nane
biraz lor peynir
yarım su bardağı un
 yapılışı :hepsini karıştırarak kalıplara döküp fırında pişirdim.

2 yorum:

zafer dedi ki...

ayy ay bittim ben bu mücvere kalıpların içinde enfes bir görüntü olmuş hemen deneyeceğim gerçi bu kalıplardan benim yok almam lazım tadıda görüntüsü kadar güzel olduğuna eminimellerine sağlık birtanem.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

mücveri kalıpda pişirme fikri harika:)

ellerine sağlık canım.

Hayırlı ve güzel bir hafta diliyorum..

Related Posts with Thumbnails