30 Ocak 2010 Cumartesi

KEREVİZ SALATASI


                                                        MALZEMELER
                                                         1 büyük kereviz
                                                         1 su bardağı yoğurt
                                                         3 kaşık mayonez
                                                         2-3 diş sarımsak
                                                         istenilen miktarda iri kıyım ceviz
                                                         tuz

                                                        YAPILIŞI

          Sarımsaklı yoğurdu,mayone ilave ederek  hazırladım,tuzunuda attım.Karartmamak için büyük    bir   hızla soyduğum kerevizleri direk yoğurdun içine rendeledimçrendelerken biriktikçe kerevizleri yoğurda karışturdum.Kararmaması için bir ipucu.Daha sonra cevizini ilave ettim.Servis tabağına alarak üzerine yarım cevizlerle süsledim.Çok pratik ve lezzetli 10 dakikalık bir salata.Ablacığıma bana bunu öğrettiği için sevgilerimi gönderiyorum.Afiyet olsun.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Pratik ve kolaymış hemen deneyecegim saol canım.

Related Posts with Thumbnails